Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметінің ЕСЕБІ

Баспаға арналған нұсқасыБаспаға арналған нұсқасыХатпен жіберуХатпен жіберуPDFPDF

 

Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметінің ЕСЕБІ

 

Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы

Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаментінің (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппаратының) мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметінің 2016 жылы бойынша

ЕСЕБІ

 

1. Жалпы ережелер

1) Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер - Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппараты).

2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат - Сот органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою:

мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің саны -1;

«Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны - 1;

ақылы негізде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны - 1;

қағаз нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны - 1;

бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызметтер Стандарты мен Регламент саны - 2.

3) Барынша талап ететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.

2. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің тәртібі туралы ақпаратты: Жоғарғы Соттың www.sud.gov.kz және Мемлекеттік корпорацияның www.соn.gov.kz, сонымен қатар, Астана қ., Қонаев к., 39 мекенжайы бойынша Қазақстан Республикасының Жоғарғы Сотының рұқсаттама бюросының ғимаратында алуға болады.

Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты «электрондық үкімет» веб-порталының www.еgov.kz «жеке кабинет» қашықтан кіру жүйесі арқылы, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызмет мәселесі бойынша Бірыңғай байланыс орталығының: 1414 және Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты Call-орталығының: 1401 телефондары арқылы ала алады.

2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының жобаларын жария талқылаулар туралы ақпарат.

«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» 2015 жылғы 17 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру мақсатында, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппараты) басшысының 2015 жылғы 30 сәуірдегі  «Сот органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы» № 239 бұйрығына өзгерістер енгізіліп, 2015 жылдың 18 желтоқсанынан 2016 жылдың 18 қаңтары аралығында «электрондық үкімет» веб-порталында жария талқыланды. Жария талқылаудың нәтіижесімен ескертулер мен ұсыныстар түскен жоқ.

3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).

Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің ашықтығы мен қызметті алушыларды ақпараттандыру мақсатында, жыл ішінде Жоғарғы Сотының интернет-ресурсында сот органдарынан шығатын құжаттарға апостиль қою мәселесі бойынша бірқатар мақалалар жариялау жұмыстары ұйымдастырылды.

Сонымен қатар, Департамент қызметкерлерімен әр тоқсан сайынғы негізінде «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясының қызметкерлері үшін семинарлық сабақтар өткізілуде.

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.

2015 жылы мемлекеттік қызметтер көрсету процесстерін оңтауландыру мақсатында, Жоғарғы Соттың интернет ресурсындағы «Сот кабинет» сервисі арқылу қызмет көрсету іс-шаралары жүргізілді, яғни азаматтың қолында апостиль қоятын құжаты жоқ болған жоғдайда, Департаменттің жергілікті органына оны беру туралы өтініш жіберуге мүмкіндігі бар. Жергілікті орган құжат болған оның көшірмесін алу үшін мемлекеттік баж көлемін анықтап, өтініш берушіге хабарлама жолдайды. Құжаттың көшірмесі Департаментке оның түпнұсқасына сәйкес келетіндігін анықтау және апостиль қою үшін жолданады, құжаттың нәтижесі өтініш иесіне почта байланысы арқылы жолданады.

Егерде соттың мұрағатында сұратылған құжат жоқ болған жағдайда, өтініш берушіге оның мемлекеттік мұрағатқа хабарласуы қажет екендігі жөнінде хабарлама беріледі.

2) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

2016 жылы ішінде мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар өткізілмеген.

3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін нормативтік-құқықтық жетілдіру.

4. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселесі жөніндегі көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат (қосымша).

Қызметті алушылар тарапынан мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша шағым түспеген.

2) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.

Сот органдарынан шығатын құжаттарға апостиль қою туралы азаматтарға мемлекеттік қызмет көрсету сапасына ішкі бақылау жүргізу шеңберінде 2016 жылдың қыркүйек айында 1 бақылау іс-шарасы өткізілді.

3) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган жүргізген мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау нәтижелері.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау мақсатында, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға Жоғарғы Сотымен әр тоқсан сайынғы негізінде нормативтік бекітілген есептік ақпарат тапсырылады.

4) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелері.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелерінің қорытындысына сәйкес, 2015 жылы мемлекеттік қызметтер көрсету мерзімінің бұзылуы анықталмаған.

5. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметтерді алушылардың қанағаттануын арттыру.

Жоғарғы Сотымен мемлекеттік қызметті көрсетудің сапасымен қызметті алушылардың қанағаттануын арттыруға бағытталған, оның ішінде қызметіндегі проблемалық аспектілерді анықтауға бағытталған социологиялық сауалдама өткізу жолымен  жүзеге асырылатын тиісті жұмыс өткізілуде.

Сонымен қатар, мемлекеттік қызметті көрсетудің сапасын қамтамасыз ету және осыған бағытталған бірлескен жұмысты жетілдіру мақсатында «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы қызметкерлерінің арасында жүйелі түрде құқықтық түсіндіру іс-шаралар өткізілуде.

Пікірлер мен ұсыныстар